Zdrowa dieta pełnoziarnista Drukuj
środa, 29 października 2008 09:46

Zmiany odżywiania mogą wpływać na redukcję ryzyka wystąpienia niewydolności serca lub jego wzrost - dowodzą badania amerykańskich naukowców.
Przeanalizowano dane pochodzące z badania ARIC (Atherosclerosis Risk in Communities), w którym obserwowano 14 tys. osób przez 13 lat. Zebrano informacje demograficzne, medyczne oraz dotyczące ich stylu życia i diety.

Jak się okazuje, spożywanie pełnych ziaren zmniejsza ryzyko niewydolności serca, natomiast jej wystąpieniu sprzyja dieta bogata w produkty wysokotłuszczowe i jajka.
 
Home ABC odchudzania Zdrowa dieta pełnoziarnista
gotowanie